Üzemeltetés

Szolgáltatás

  • Üzleti megoldások, eszközök (alkalmazás, adattárház, adatbázis, szerver, PC, beágyazott rendszerek, PLC, hálózat) támogatása és üzemeltetése, rendszergazdai feladatok ellátása
  • Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) alapú rendelkezésre állás, ügyelet
  • Távfelügyelet, rendszeres ellenőrzések (napi, heti, havi)
  • Hibadetektálás és hibaelhárítás
  • Karbantartás
  • Ügyfélszolgálat – helpdesk

Haszon

  • A rendszerek magas, kiszámítható rendelkezésre állása
  • Költséghatékonyság és magasabb produktivítás
  • Könnyen elérhető szakértői segítség
  • Ügyelet

Szemléletünk

Különböző területek tudását kell szisztematikusan ötvöznünk azért, hogy felfejleszthessük a vállalkozásuk értékét és kiegyensúlyozottságát!


© 2018 SystemathX. All Rights Reserved.